Ліцензування класу мастил ILSAC GF-6 було заплановане на січень 2016 року, однак у зв'язку із затримками у процесі реальних моторних випробувань воно відкладено принаймні на рік — до січня 2017р.

Крім того, виробники важких комерційних двигунів також виступили з ініціативою запровадження нового класу спеціалізованих масел PC-11, спрямованого, як і GF-6, підвищення паливної економічності. Обидва стандарти включають численні нові моторні випробування. Галузеві компанії, що особливо займаються розробкою та виробництвом присадних пакетів, заздалегідь заявляли про те, що одночасна робота над двома новими стандартами, кожен з яких вимагає розробки нових або коригування існуючих моторних тестів, виявиться непідйомною для галузі і вимагатиме більше часу.

Міжнародний комітет зі стандартизації мастил ILSAC запропонував новий стандарт для легкових автомобілів ще в листопаді 2011 року з розрахунком на початок ліцензування API у січні 2015 року. Це дозволило б запропонувати ринку олії, що відповідають новому стандарту, вже у 2016 році. У серпні 2012 року терміни ліцензування було зрушено на рік – на січень 2016 року. У грудні того ж 2012 року, у зв'язку із затримками у розробці та перегляді моторних тестів, дату першого ліцензування знову зрушили — цього разу на вересень 2016 року.

У червні 2014 року було створено групу розробників, до складу якої увійшли представники Chrysler, Ford, General Motors та Toyota, а також двох незавивних випробувальних лабораторій Intertek та Southwest Research Institute. У завдання цієї групи входить управління процесами розробки стандарту та методологічної підготовки необхідних моторних тестів, контроль за реальними випробуваннями та лабораторне обладнання. Трохи пізніше група заявила про нову зміну дати першого ліцензування GF-6. Сумарно терміни вже зрушили на два роки.

Подання GF-6 вимагає розробки та проведення, як мінімум, трьох повністю нових моторних тестів:
тесту на зношування ланцюгів ГРМ і тесту низькошвидкісного передзапалювання які розробляє Ford, а також тесту на окислення, розробкою якого займається Chrysler. У цей час GM займається розробкою окремого тесту на окислення для заміщення моторного тесту Sequence IIIG.
Для GF-6 також будуть переглянуті тести Sequence VG/H (на відкладення двигуна), Sequence IVB (вимірювання зносу клапанного механізму), Sequence VID (демонстрація поліпшень паливної економічності). При цьому оновлений Sequence VID буде проводитися на більш сучасному, ніж актуальна ревізія двигуна.