Кількість
|
Вартість
|
||
|
Програма LIQUI MOLY для важкої техніки
Масла для вантажної, важкої, будівельної та сільськогосподарської техніки досить сильно відрізняються від легкових (легкомоторних) масел. Недарма німці ділять автопарк на два класи: PKW – легкові (персональні) автомобілі та LKW – комерційний транспорт. Аналогічний поділ є і в американців, з тією лише різницею, що у них власний автомобільний транспорт не буває дизельним і категорія легкових дизелів, як би, не існує. Донедавна найлегшими дизельними автомобілями на американському ринку були важкі (Heavy Duty) версії пікапів, що потрапляють у Європі у вантажну категорію «С». Відповідно, будь-який американський дизель автоматично потрапляє в комерційну (вантажну) категорію.
Виною тому розбіжності у матеріалах, застосовуваних у легкових і вантажних дизелях, звана «металургія двигуна». Матеріали значно різняться. У переважній більшості випадків легкові бензинові двигуни конструктивно мало відрізняються від легкових дизелів. Як правило, вкладиші (підшипники ковзання) коленвала легкового дизеля такі самі, як і у бензинового двигуна, зазвичай сталь-алюмінієва стрічка.
У важкому вантажному дизелі все складніше: багатошарові вкладиші, на сталеву основу наносять сплави міді, бронзу і т.п., покривний шар може складатися з м'якого сплаву (пр.: бабіт) або чистого металу, наприклад індія. Такі вкладиші краще витримують високі ударні навантаження. Хімічна взаємодія пакету присадок оливи з алюмінієвими деталями та деталями із сплавів важких кольорових металів також помітно відрізняється.
Складові пакета присадок типово «легкової» оливи можуть спричинити хімічну корозію важких металів. У свою чергу контакт мастила з важкими кольоровими металами викликає каталітичне окиснення оливи і знижує термін його служби в цілому.
Саме тому виробники вантажних масел на спеціальному пакеті присадок, який, крім зниженої активності до важких металів, містить більшу кількість деактиваторів металу, щоб зменшити загальне окиснення оливи. Крім того, вантажні масла здатні працювати значно довше за свої легкомоторні аналоги. Компанія Liqui Moly виробляє повний асортимент масел під сучасну вантажну та сільськогосподарську техніку, асортимент добре структурований та підібрати правильну оливу досить легко.
Спеціальні оливи Top Tec Truck
Масла, створені спеціально для нових поколінь вантажних автомобілів ЄВРО 4-6, оснащені системами вихлопу з фільтрами сажі (DPF). Масла Top Tec Truck містять спеціальні пакети присадок зі зниженою зольністю та обмеженим вмістом сірки, фосфору, хлору (Low SAPS) та виконують вимоги АСЕА Е6, Е9 або API CJ-4. Маслтила мають виражені енергозберігаючі властивості.
Спеціальні масла Langzeit
Спеціальні повнозольні (Full SAPS) вантажні мастила, розраховані на максимальні інтервали заміни. Для використання у сучасних поколіннях автомобілів та спецтехніки, не оснащених сажовими фільтрами. Застосовні для більшості автомобілів із системами сечовинної нейтралізації (SCR).
Масла для змішаних парків LKW Leichtlauf&Touring
Універсальні оливи, для бензинових та дизельних двигунів. Призначені для сучасних вантажних автомобілів європейського виробництва та спеціальної техніки, що виконують норми Euro II та Euro III, а також Euro IV, не обладнані сажовими фільтрами. Можуть також застосовуватись для легкових автомобілів, без спеціальних вимог. У разі змішаних парків дозволяють скоротити асортимент необхідних мастильних матеріалів.
Класифікації важких дизельних двигунів